2011. szeptember 7., szerda

Előfizetést szeretnél de feketelistás vagy?

Te is feltetted azt a kérdést hogy feketelistás vagyok de előfizetést szeretnék?
Nem ad ki telefont, előfizetést a T-mobil, a Telenor vagy a Vodafone?

Munkanélküli lettél ezért netalántán megvágtak kötbérrel stb? Negyedmilliós, félmilliós tartozásod van valamelyik szolgáltató felé már?
Mert mindenkivel előfordulhat hogy kirúgják munkahelyéről majd több száz ezer Ft tartozásra duzzadnak a számlái. Pláne szívás ilyenkor a hűségnyilatkozat mert ilyenkor a kötbért is ráverik az emberre.

De ha lesz újra munkája az embernek néha akkor is esélytelen kifizetnie már ezt a tartozást. De kéne a mobilinternet, előfizetéses telefon,  stb mert ugye jönnek az újabb és újabb akciók.

Nincs rokonod, ismerősöd, barátod aki megengedné hogy a nevére vegyen ki neked előfizetést?

Na ezért vagyunk mi! Mi megrendeljük a szolgáltatást a nevünkben majd átadjuk neked.
Igaz ez sincs ingyen, havi 1000Ft-ot kell plusszba fizetni az előfizetési díjon felül, de ez még mindig jobb mint kifizetni a kötbért meg a késedelmi kamatokat.

Kommentben lehet jelentkezni, vagy privit írni.

95 megjegyzés:

  1. Ezer forint nem sok érte. De van egy másik oldala is. Nagy a rizikó mindkét részről. A te részedről éppúgy, mint a másik részéről, aki átad neked x forintot az előfizetésért és a telefonért.

    De mondd, ha rosszul tudom és én rendelek tőled: meantime80@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv! Te kaptál esetleg visszajelzést erre? Üdv!

      Törlés
    2. Szia! Engem is érdekelne! truczne.edit@freemail.hu

      Törlés
    3. Ez engem is érdekelne. netowner75@gmail.com

      Törlés
  2. Engem is érdekelne részletekez ide várok Shade45@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia! Érdekelne a lehetőség. email címem: dreampixel.hu@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  4. én is szeretnék jelentkezni druzsin anita email cimem anita900130@citromail.hu

    VálaszTörlés
  5. hali.érdekelne engem is ez a dolog,kicsit tőbbet kéne tudnom rola.gyagyas80@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. hy,engem is érdekelne a dolog,megírnád részletesen h hogy is van ez. kirascarlet@freemail.hu

    VálaszTörlés
  7. érdekel a lehetőség sőt. alexandru.ion87@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Engem is érdekelne l.gyula.lg@gmail.com
    Elöre is köszi

    VálaszTörlés
  9. engem is érdekelne!! zuzu1991@citromail.hu

    VálaszTörlés
  10. dany32@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. érdekelne koti71@gportal.hu

    VálaszTörlés
  12. zoli14hu@freemail.hu

    engem is érdekelne! több infót e-mailra ! köszi!

    VálaszTörlés
  13. Érdekelne a lehetőség, nagy szükségem lenne rá!hcs0924@citromail.hu köszi előre is!

    VálaszTörlés
  14. Szia! engem is érdekelne!! monello@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  15. helo érdekelne,engemis ha lehetséges.pippik.23@freemail.hu

    VálaszTörlés
  16. Üdvözöllek engem is érdekel a részleteket erre az emailra kérem .:veres710312@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. Érdekelne és szeretnék többet megtudni róla: mrvf@freemail.hu
    Köszönettel

    VálaszTörlés
  18. érdekelne engem is...nitike75@gmail.com..köszi

    VálaszTörlés
  19. Hello
    Hogy működik ez pontosan?Érdekelne nagyon.
    imnn4real60@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  20. Engem is érdekelne ez a lehetőség kérlek írj részleteket:zsolnaii86@gmail.com-ra
    Köszi

    VálaszTörlés
  21. Érdekelne,várok több infot:
    vizdavid@citromail.hu

    VálaszTörlés
  22. szia engemis érdekelne irj légyszi a sonyc30@citromail.hu ra előre is köszi

    VálaszTörlés
  23. Érdekelne engem is a dolog információt kérek.

    jadrienna@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. ujotthon1@freemail.hu

    VálaszTörlés
  25. pollakzsuzsa@netnepper.hu
    Engem is érdekelne kicsit részletesebben
    Köszi

    VálaszTörlés
  26. bejcia80@gmail.com
    Érdekelne a dolog. Köszi

    VálaszTörlés
  27. Szia! Erdekelne engem is a dolog. Legyszi irj tobb infot a dologrol. Koszonom
    veasy.gabor@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szijjja!!!
    Engem is érdekelne a téma! Kittyy1988@hotmail.com kösssszi !!!

    VálaszTörlés
  29. sziasztok....erdekelne nagyon ez a dolog....itt az email cimem,es varom mihamarabb a visszjelzest...blau.szilvia@windowslive.com

    VálaszTörlés
  30. Szintén érdekelne a dolog, T-Mobile előfizetéshez + telefon. Feketelistán vagyok a Vodafone-nál, lehet több lóvét leperkálni és akkor menne is a dolog, de olvastam erről a lehetőségről itt, ezt választanám amennyiben megoldható még. Email címem: cezarlacrone@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  31. sziasztok....erdekelne nagyon ez a dolog....itt az email cimem,es varom mihamarabb a visszjelzest...zoltan.nyisztor78@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Hali.. Érdekelne a dolog.. E-mail címem: dike.debreczeni@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. hali,aki szeretne ilyet irjon,megtalaltam a megoldast,es a VALOS lehetoseget...Nem szamit a bar lista,17 ft os percdij,egymaskozott ingyen beszelgetes...akit erdekel irjon: blau.szilvia@windowslive.com (ehez nincs telefon,vodas...de élo nem kamu)

    VálaszTörlés
  34. Helló, engem is érdekelne. Infót légyszi: andorko.zoltan@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Hello,engem is érdekelne ez a megoldás.
    Részleteket ide kérném.
    facebosco1@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Üdv.
    Engem érdekelne a dolog.
    Írjatok az farkas.tamas.dk@gmail.com email címre a részletekkel.

    VálaszTörlés
  37. Engem is èrdekelne a dolog!email cimem:kovacsmiki88@citromail.hu

    VálaszTörlés
  38. Engem is érdekelne! e-mail címem : drdyego@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. engem is érdekel andraskiss@hotmail.com

    VálaszTörlés
  40. Érdekesen hangzik, nekem is jól jönne egy kis infó erről: mailmoney@freemail.hu

    VálaszTörlés
  41. engem érdekelne istvan_gyorfi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  42. szeretnék felvilágosítást kapni én is a lehetőségről: j-norbika@hotmail.com

    VálaszTörlés
  43. Kérek felvilágosítást. Köszönöm.
    imallas@indamail.hu

    VálaszTörlés
  44. Engem is érdekelne ez a dolog!evelin05@freemail.hu Várom a vissza jelzést köszi

    VálaszTörlés
  45. Engem is érdekelne:
    royal-vicky@hotmail.com

    VálaszTörlés
  46. Engem is érdekelne:
    gyula65@juropnet.hu

    VálaszTörlés
  47. Még mindig nem kaptam semmi vissza jelzést!Nagyon szükségem lenne rá!istvan_gyorfi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  48. Mindenképp érdekelne: ronaipeter80@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Mindenképp érdekelne: zozozbp@citromail.hu

    VálaszTörlés
  50. engem is érdekelne: ninababy723@citromail.hu

    VálaszTörlés
  51. Érdekelne feltétlenül!vago70@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Feltétlenül érdekelne! mvmiki@t-email.hu

    VálaszTörlés
  53. hello én nem tudok felvenni elöfizetéses készüléket azt irja hogy adatvédelmi okok miat nem teljesithetö és szeméjesen be mentem a telenorhoz és futar is azt monta hogy nem teljesithetö mert az adat videlmi okok miat nem teljesithetö. mért van ez??? szeretnék valaszt kapnirá email cimem coronita_c@freemail.hu elöreiis köszönöm a nevem burai szilveszter

    VálaszTörlés
  54. engem is érdekelne oriflame8982@gmailcom

    VálaszTörlés
  55. Üdv!

    Én is besorakozom az érdeklődők közé! :)

    szszabolcs11@freemail.hu

    VálaszTörlés
  56. engem is érdekelne: hegedus85.mihaly@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Tavaly írtam ide, még nem kaptam infot a dologról pedig nagyon érdekelne, kérnék egy választ :hcs0924@citromail.hu

    VálaszTörlés
  58. Az írjon ide valami infót, akinek sikerült ezt igénybe venni..

    VálaszTörlés
  59. Szép napot!
    Érdekelne a lehetőség, amit ajánlanak, email címem: schwarczgabor@gmail.com

    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  60. Üdv! Engem is érdekelne a dolog!
    budpet@citromail.hu

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Csatlakozva a többiekhez, engem is érdekelne ez a megoldás
    hantal1914@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Mennyi fekete listás van ur isten

    VálaszTörlés
  63. Érdekel engem is hajma.e@freemail.hu

    VálaszTörlés
  64. Üdv!Sajnos engem is érint a dolog,így érdeklődnék én is.
    aszti75@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. én is segítséget kérnék.huhuhu25@citromail.hu

    VálaszTörlés
  66. Udv!
    Ne varj semmit.Szerintem ez kamu.Irtam en is kozel egy honapja,de nem erkezett valasz.

    VálaszTörlés
  67. Érdekelne! mortldandy@freemail.hu

    VálaszTörlés
  68. engem is érdekelne! apecek9223@freemail.hu

    VálaszTörlés
  69. Engem is érdekelne!!! laciboy666@freemail.hu

    VálaszTörlés
  70. Érdekel. v.ferenc84@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. szentandrassy67@gmail.com, engem is érdekel egy előfizetés.

    VálaszTörlés
  72. Kaphatok bővebb tájékoztatást?
    barthamatthew@hotmail.com

    VálaszTörlés
  73. Üdv.! Érdekelne engem is ez a lehetőség!
    Kérhetnék bővebb infót?
    @-mail.: peter.pavlovics.88@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Ha valóban van ilyen segítség szeretném ki használni én is mert igy lehetne egy uj elő fizetésem és a régebbi tartozásom is rendeződne,, Kérem jelezenek ha van erre lehetőség,, Köszönöm

    VálaszTörlés
  75. Istenem, ennyi birkát :D

    VálaszTörlés
  76. Szia!
    Érdekelne engem is ez a dolog! Kérlek írj e-mailt:
    kittdmc@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  77. Engem is nagyon érdekel.university.galil@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Engem is érdekel. kecskesrichard90@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Ha ez valós akkor érdekelne.
    balatonvideok@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. a címem: daxswan75@gmail.com

    érdekel az ajánlatuk

    VálaszTörlés
  81. Ha valós a dolog engem érdekel!

    levai19@freemail.hu

    VálaszTörlés
  82. Ez egy nagy kamu... Még senki sem vette észre ?

    VálaszTörlés
  83. Hogy lenne ez valós? Ekkora baromságot!

    VálaszTörlés
  84. Hogy lenne ez valós? Ekkora baromságot!

    VálaszTörlés
  85. Hello engem is erdekelne evasoltesz1982@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. -
    Szia kedves

    Vinna Solomon-Shammah asszony vagyok, egyetlen nő, aki komoly kapcsolatot keres a szívem egy emberével. Az a megtiszteltetés, hogy ma elküldöm Önt a google weboldaláról, remélem minden jól megy veled, nem töltöttem fel a képemet, mert tudni akarom, hogy egy emberi lénynek vagy egy robotgépnek írok-e. Nos, a válasz erre a levélre fogja feltárni ezt a tényt! De ígérem, hogy elküldöm a fotókat a következő levélemben az üzenetre adott válasz után.

    Rólam: Nekem van egy jó szívem, nagyon őszinte és földi. Szerelmes szívemből és nagyon tiszteletteljes és kedves ember vagyok, sok szeretetem van, a saját vallás katolikus keresztény, de nem számít, ki vagy, soha nem ítélem meg másokat, és nagyon együttérző vagyok is. Szeretem Hogy értékeljék az apró dolgokat az életben, és nagyon tiszteletteljes vagyok. Tényleg megtaláltam a profilodat a google weboldalról itt, úgyhogy úgy döntöttem, hogy kapcsolatba léphetek velem, kérlek válaszolj (cdtonline42@hotmail.com) hamarosan, ha kész,

    Köszönjük, hogy várom a választ a lehető legrövidebb időn belül. Elküldöm a fényképeket, amint válaszolok erre a levélre.
    Nagyon igazán a tiéd,

    Vinna Solomon-Shammah
    Írhatsz itt a gmail címére is: (jewel.in.the.lotus5000000@gmail.com) ok

    VálaszTörlés
  87. engem is érdekelne elég sürgős köszi!

    VálaszTörlés
  88. Ha él még a dolog,engem is érdekelne.Köszönöm
    geri.vig@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Ez viszont nem tunik annak: https://www.jofogas.hu/pest/Vodafone_elofizeteses_sim_kartyak_azoknak__akik_feketelistan_vannak__89572243.htm

    VálaszTörlés